今日係星期四.琴晚12點3訓.今朝7點半先起身.之後食野.換衫.番學啦!!~`今日遲左出門口呀!!``但係番到學校.都平時差唔多咋!!``今日係班房早會!!``我地見.點解我地MISS咁耐都未黎既!!~`我地有兩個班主任既.一個教我地英文同L.S.2!``佢叫MISS曾.一個教我地美術!!~`佢叫MISS侯點知就黎左一個!!``就係教我地美術果個!!~`我地就係到估.MISS曾今日係咪冇番呢?點知真係冇番呀!!~我地超開心唷!!``因為今日有4堂係佢既堂.我地唔洗上唷!!``第一堂.LS.2堂.連堂.MISS曾冇番.就有MISS黎代堂!!``MISS曾留左D野比我地做.我第一堂就做完啦!!``第二堂係好悶!!``之後數學堂.阿SIR比新年功課我地.我就係堂上不繼做.就做完啦!!``哈哈!!~小息冇咩野做唷!!``之後英文堂.又係連堂唷!!~`又唔洗上啦!!~`又有老師黎代堂!!~`MISS曾留左D新年功課我地做.佢比左10頁紙我地.我都做到七七八八啦!!~`今日買車仔麵外賣番美術室食!!``之後玩左一盤盲棋.就去左玩波子棋啦!!`尼排鍾意玩波子棋多D!!~``我又嬴左啦!!~`之後倫宗堂.比左段野我地睇.入面話有一個四肢冇哂既人點樣繼續生存.佢都係倚靠主過生活!!~`主真係比都人一份好大既溫暖同愛唷!!~`所以我先咁愛主!!~`中文堂.比新年功課我地做!!~`我都差唔多做完啦!!~`第八堂又有講座.又唔洗上堂.計番.今日只係上左3堂咋!!~`放左學去左圖書館借書.之後番補習.今日做左一份中卷同英卷!!~`之後係補習社玩下.6點2就走啦!!~`番到屋企食野.沖涼!!~`終於放假啦!!~`好開心呀!!~`希望你尼個新年我會更加認識主同愛主啦!!``加油!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~`

神如何明白造你 就似天使這麼美
沒法比 沒法比 無限美
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|