今日係星期一.琴晚12點訓.但係點訓都訓唔到.今朝7點3起身.之後食野.換衫番學啦!!``今日好熱呀!``都唔似冬天!!`番到學校.落左去操場早會!!```今日係檢查頭髮既日子.有超多人比老師捉左出黎呀!!!``佢地都要比阿SIR剪頭髮.好彩我剪左姐!!~`第一堂.音樂堂.考埋唱歌.今日考哂啦!!~`普通話堂.比番問題卷我地做番一次.本身想比答題卷我地既!!``但係D答案MISS對錯左.所以佢又要對番先比得我地!!``中文堂考埋口考!!~`今日考哂啦!!~`今日超肚餓呀!!``第一個小息已經餓到阿媽都唔認得啦!!~`之後兩堂英文!!``同我地對埋考試卷D答案.之後派番卷比我地.今次差左D呀!!`得65分!!``最高82分!!~`英文一直都係最差!!``我要繼續加油唷!!``今日去食車仔麵.食完都OK飽啦!!``之後番左美術室捉棋.之後兩堂數學.又教新野`電腦堂.冇咩野教!``之後去補習.今日做左一份超大份既中卷.6點2先走番.番到屋企沖涼.食野!!``一陣間出街食飯唷!!~`感謝主祝福左今日呀!!``>.<~~`

看著 電話中短訊
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|