今日係星期二.琴晚成2點鐘都訓唔到.今朝11點起身.之後用左陣電腦!!``整野.就出去飲茶啦!!`今日有7個人飲茶唷!!``今日都食左好多野呀!!``但係都唔係太飽咋!!~`之後我細姨同佢男朋友帶我地去銅鑼灣買褲同衫.我地搭116巴士去.我地搭左半個鐘到.就去到啦!!~`之後我地就去佢地講果間鋪.我一睇.有18種色.我揀左一陣.我就試左隻淺藍色既褲.好岩身呀!!!``因為買兩送一.我.阿哥.同細姨既男朋友都買左一條.之後我地揀恤衫.都係一陣.買兩送一!!~`好開心呀!!``之後我地就去食牛排.之後行左陣SOGO.佢地買左D野!!~`之後我地就搭番116巴士番屋企啦!!~`好多人搭呀!!~`我地7點先番到屋企.好攰呀!!~行左成日街.沖涼.今日好開心呀.感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~~`
死不了 卻越來越變得著迷
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|