今日係星期四.琴晚12點3訓.今朝9點半起身.之後整好哂野.就出門口啦!!!``番補習.番到去.中學部一個人都冇喎~`MISS先同我講係番4點!!!`我同我阿哥O哂嘴.我地只好番屋企.超攰呀!!~`又冇人通知我地番4點喎`唔係既話可以訓耐D嫁嘛!!~`超無奈!!``番到屋企訓唔到.係到用電腦!!``上左NBA網睇.火箭輸左比灰熊呀!!``慘`!!`12點3就出門口.飲茶!!~`去到飲樓.原來姑媽黎左!!``佢比左利是我地!!`今日都食得OK多野啦!!``之後番左屋企.休息左一陣.3點10就出門口.番補習啦!!``今日第二次番呀!!~`今次係真番嫁!!~`今日做左一份中卷.一份英卷.同改左一份英卷.果份英卷暫時我最高分唷!~~`6點番到屋企.食野.沖涼!!~`聽日就開始番學啦!!``新年假期放完啦!!`今個假期好開心呀.同主既關係好好!!``希望我會愈黎愈愛主啦!!~`>.<~~`

可笑仍卑躬屈膝到如地底爛泥
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|