今日係星期一.講番琴日先.琴日去左我表姐婚宴.我好開心呀`朝早去睇接新娘.玩新郎.之後番左教會.夜晚去飲`見到好多好耐冇見既親戚.我地仲影左好多相`11點8先番到屋企.成12點5先訓.今朝7點4起身.好攰.比平時攰好多.好似冇訓一樣.之後食野.換衫.番學啦`今日天氣都唔係太好`番到學校.今日要落操場早會.之後番上課室.第一堂L.S.2.講番上次既討論.數學堂講新野.小息冇野做.PE堂.今日玩手球.5個人一組.練習左5分鐘就比賽啦.我果組係咁入波.我都入左好多球.我地只係輸左一場.之後都冇輸過`之後再打籃球.今日射波都好準`食飯.食車仔麵.之後番ART ROOM玩波子棋`中文堂教新書`I.S堂.今日講電既電功率.有D唔明`之後本身想番補習.但化3我認唔住.要休息.所以我就冇番補習.番到屋企竟然冇人係到.之後問鄰居借左電話.舅父話好快番.之後鄰居叫我地係佢屋企等`我好耐都冇入佢地屋企啦`等到4點半.舅父先番.之後我地訓覺啦`真係超攰呀`我訓到6點起身.訓左1個鐘.之後食野.沖涼.依家都仲係好攰呀`感謝主祝福左今日呀`>.<~`

舊記憶致命 陪著你走的過程
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|