今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.就番學啦`今日既天氣好左D啦`番到學校冇野做.今日唔洗落操場早會呀`第一堂連堂中文.今日MISS教我地做一D冇咩關係既野.要我地諗一個故事出黎`都既好玩嫁`數學堂又教新野`小息幫MISS整壁報`L.S.2堂.對番上次做既功課.I.S就比功課我地做`食飯.今日食飯盒.買番ART ROOM到食`之後就玩波子棋.今日又係冇輸嬴唷`之後睇排球比賽`之後倫理堂.我地偷偷地開左冷氣.因為真係太熱啦`之後兩堂英文`今日講埋個故事書啦`終於完左啦`尼個故事書都既好睇呀`之後番補習.番到去做功課.之後做左份中卷.再背L.S.2一,頁.就走啦`5點8番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷`>.<``

°〃★是你給我幸福的每天 你就是我幸運的標點..,,*[
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|