今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫`就番學啦`今日既天氣都係差唔多.番到學校冇野做.今日唔洗落去早會呀`第一堂電腦堂.今日又教新野`之後中文堂.講番個課文"愛蓮說".音樂堂教我地分A.B段`小息冇野做.數學堂教新野.又比功課我地做.我唔記得帶新書呀`做唔到功課.L.S.1教新野.但係教得好少`食飯.今日食車仔麵呀`好根食呀`之後去左籃球場.想打波既時候就落雨啦`所以就番學校ART ROOM玩波子棋.今日又係我嬴呀`之後番左學校.英文堂.要答到問題先可以坐得.落堂仲企係到既就要留堂`好彩我第一個問姐`哈哈`I.S堂.做實驗啦.做左兩堂.之後做要做會報.之後落左書展買書.然後就番補習.今日背L.S.1.背左四頁``頁頁都成版字`5點9番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷`>.<~~`

為你笑過喊過已不枉過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|