今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點5起身.之後就食野.換衫.番學啦`今日既天氣好左D啦`番到學校好熱.所以除左件外套.今日要落去操場早會呀`但係今日冇咩特別野`之後番上班房上堂啦`第一堂L.S.2.連堂唷`講番貿易`新教嫁`尼兩堂D時間過得超慢.數學堂比功課我地做`小組係到做功課.之後又兩堂英文堂`又見到MISS啦`今日4堂都係佢`今日都係分組比賽.本故事書就黎教完啦`食飯.今日食麵.之後去左卜場.但係冇帶身份證.所冇唔卜得`之後去左打波`之後番學校啦`倫理堂.冇咩野做.之後兩堂中文.今日教完"愛蓮說"啦``放左學番補習.今日背左I.S4頁同改左一份中卷.5點2就走.之後番到屋企.攡身份證就走啦`搭番MTR到彩虹卜場.成6點半先番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日呀`聽日去BBQ呀`>.<~~`

無限個淩晨要自己置身黑暗角落的我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|