今日係星期六.琴晚12點半訓.訓得唔係太好呀`好似成晚冇訓過咁`今朝7點8起身.之後食野.換衫.就出門口啦`番小學教波唷`今日既天氣都ok啦`我出門口前出天氣祈禱.主真係聽祈禱`打到12點5就走啦`番屋企沖涼.1點3出門口.番教會唷`番到去.等左陣.因為有d弟兄姊妹未黎`之後我地一齊就去食野啦`食到2點半到.就番上教會.之後我地就講下尼排睇聖經點呀.有咩得著呀`之後聚會開始啦`今日都係講天父的親情`今日我係聚會中都超享受呀`今日個聚會超好呀`之後5點就走啦`去到九龍塘火車站等我表姐.之後就搭KCR到大埔墟`之後再搭的士都我姨媽屋企.佢地住果D類似唐樓`天台可以BBQ`去到就BBQ啦`食左超多野呀`係咁不停食.不停食.食下就休息下.之後又食.我地燒到12點.之後再去食糖水.之後搭車番屋企.成1點2先番到屋企呀`今日超攰呀`聽日都唔知起唔起到身`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

別說這個世界有因果
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|