今日係星期二.琴晚12點1訓.訓得都既好呀`今朝7點2起身.之後食野.換衫.整好哂野就出門口啦!!``今日又係唔係太凍姐`番到學校.冇咩做.今日唔洗落操場聚會呀`MISS唔知點解無啦啦話有帶電話既攞出黎.佢話只係講一次`有3個都帶左.原來琴日有同學唔見左部電話`第一堂.中文堂.兩堂呀!!``派聆聽卷.25/50.岩岩合格.有好多人肥呀`好彩我冇姐`數學堂比堂課我地人做.但係有好多人都做唔哂.所以變左做家課.I.S堂.冇咩野教.食飯.今日食吉列豬排烏冬.好好食唷`之後去左打波.超耐冇打啦`之後番學校做功課.倫理堂.冇咩野做.之後兩堂英文.D時間真係過得好慢.今日教故事書呀!!``悶到死死下.真係訓得著`成間班房超靜.冇人出聲`放左學就番補習.今日改左5份卷.改到死死下!!``之後番屋企.食野.沖涼!!``感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~``

我怕懼我愛得是否有錯
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|