今日係星期五.要番學啦!!~`琴晚12點2訓.但係訓唔著.整到成1點幾先訓得到.7點3起身.果陣又訓得到喎`點唔知咩事.尼排成日都訓唔到!!~!`之後食野.換衫.就出門口啦!!!``番到學校.真係冇野做.落左去操場早會`之後番上去課室.第一堂L.S.2堂.派卷.成績都OK啦!!``之後英文oral堂!!``果外籍miss聽唔明我地講咩.比我地玩!!``數學堂.又教新野.仲未派卷一呀!!~`幾時派呀?小息.係到做功課.P.E.今日要跑圈呀!!~`真係唔想跑呀!!``今日15分鐘跑左16個圈.跑到死死下!!``番左去學校.第二堂自由活動!!``我地梗係打籃球啦!!`我地得5個人.我地話1打1.我嬴左好多場呀!!``打得好辛苦.有一場我個FD係半場到射.穿針喎`我O哂嘴.咁就輸左啦!!~`食飯.今日食黑椒燴豬軟骨飯.超好食呀!!``之後番左ART ROOM到玩波子棋.我地5個人玩.本身嬴梗.係有一個FD塞住.唔比我入!!``中文堂.睇下我地會報既野!!``之後兩堂I.S!!``今日講電.超多野.好彩都明!!``放左學.番補習.今日背左I.S7頁.之後就走啦!!``6點番到屋企.食野.沖涼!!``聽日又放假啦!!``但係要溫默書呀!!``MISS話默哂所有MTR同KCR既站名!!``好難溫呀!!`感謝主祝福左今日呀!!``>.<~`

就算醉過痛過也心死過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|