今日係星期六.琴晚12點10訓.今朝7點10起身.好攰呀`之後食野.換衫.出門口啦!!``番小學教波!!``同平時一樣.教女仔先.今日比較辛苦.跑左好多唷!!~`今日射波都好好呀!!``係咁入!!`之後教男仔.有一個教會既哥哥黎左同我地一齊練波`我地練得好開心呀!!``我地3個加阿sir同5個6年級既男仔比賽.我地梗係嬴佢地好多啦`之後打完.12點5就番左屋企沖涼.之後我地就一齊去番左教會先.之後放得d野就去食野啦`食左都ok多野.2點半就番教會.之後就開始聚會啦!!~`我地首先唱左一兩首詩歌先.之後先開始聚會.今日係講"天父的親情".講果個哥哥講得超好呀!!``講將阿爸既愛完全能夠講比我地聽.令我地能夠享受到阿爸既愛.聚會完之後我地番左何小打波`我就同d小朋友打!!``之後再過球場打!!~`我地打全場.今日打得都好好呀!!``唔知點解今日多人打左.有幾個哥哥第一次黎左打.佢超勁呀!!``我地打左2至3場.係咁跑.超攰呀!!``之後講信息果個哥哥黎左!!`我地就打3打3.我果隊嬴左好多場!!``我入左好多分.唔知點解我今日打3打3做到一d平時做唔到既野.但係打打下.無啦啦隻左腳抽筋喎`隻腳果陣超痛.之後我就冇再打啦!!``我諗係主知道我到極限.叫我唔好再打.叫我休息!!``之後睇佢地打多一兩場.打到9點我地就走啦!!~之後番左教會放得f野.我地就去食晚飯啦!!~我地去食排呀!!``我叫左個雜排黎食.食到半路已經超飽啦!!``我地食到10點半到.之後就番屋企啦!!~`番到屋企11點左右.沖涼.依家超攰呀!!~`超想訓呀!!``今日超開心呀.感謝主祝福我今日呀!!``隻左腳仲痛呀!!~``>.<

為你笑過喊過已不枉過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|