今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點5起身.之後食野.換衫`番學啦`今日既天氣好番D啦`但係都係陰天.番到學校都係冇咩野做.今日又要落操場早會呀`之後上番課室上堂啦``第一堂兩堂中文堂呀`第一堂同我地對番功作紙`第二堂就同我地落HALL到睇書展呀`今年我得$15書卷.今年都有D想買既書.聽日最後一日.睇下聽日買唔買啦`數學堂同我地對番琴日既功課.L.S.2堂教我地做作業`I.S堂有新活動動.要每組自製一個實驗.今日設計.聽日先做`食飯.今日都食得既飽`之後去左打波.今日打得都唔錯呀`倫理堂.比分我地睇.我總分係83/100`都唔錯啦`之後兩堂英文.同我地對D答案`放左學去左教會小組.5點8先番屋企.之後食野.沖涼.感謝主祝福左今日呀`>.<~``

就算醉過痛過也心死過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|