今日係星期五.琴晚11點半訓左.今朝發左個好驚既夢.發見我自己比一個包住崩帶又攞住斧頭既人黎左我間房.我大叫都冇人埋我.佢想殺我`但係今次好奇怪.人生第一次係咁.我係夢境入面知道自己身處夢境.我係夢境到係咁叫/但係感覺到我現實個口係合埋左.叫唔到出黎.我係夢境到有意識要出番黎.但係好難先出得到.最後係果個人未殺我之前.我就走左出黎啦`真係好奇怪.我都唔知發生咩事`之後就訓唔到.6點10起身.之後食野.換衫.就出門口啦`之後去同D弟兄姊妹一齊親近主呀`我地今日有多個哥哥黎左呀`今日唱左首詩歌先.之後就開始睇聖經啦`今日睇主被釘十字架.我今日再次被感動`之後祈禱.就走啦`番到學校.今日要落操場早會呀`L.S.1.今日都教伊斯蘭教.MISS同左我地講聽日情人節同佢老公點過`美術堂.今日做中文專題既其中一個野食..成組做一個.自己揀`我地組因為會報四川菜.所以我地做麻婆豆腐`MISS比紙黏土我地整.整到成手白色`食飯.今日去左試新野食呀`個名叫"香港仔魚蛋大王"D野好好食呀`但係貴左D`之後去左打波`中文堂做聆聽測驗`英文堂又分四組答問題.今次攞第三`放左學.去左圖書館借英文書.做400字讀書報告呀`番補習.今日做左一份英卷同改左一份英卷.6點4番到屋企.食野.沖涼`感謝主祝福左今日呀`聽日係情人節唷`>.<~~``

賣醉後更加清醒
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|