今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後就食野.換衫.番學啦`今日既天氣唔太好.超大霧呀`番到學校.冇哂野做.今日唔洗落操場早會唷`第一彭L.S.2堂.貿易今日教完啦`MISS要我地做番個反思`我地做唔哂.1點3要番黎課室做`英文堂.今日係ORAL堂`D字好難讀呀`又要讀詩喎`數學堂比功課我地做`小息做功課.兩堂PE.今日教排球.我地首先學番開波先`我有成8個月冇打排球啦`好彩都冇差到`之後我地就練下接波`因為差唔多班際啦`之後比賽`我地係咁嬴`食飯.食得都OK飽`之後番去ART ROOM玩波子棋.1點3就番去做埋反思`中文堂.比左MISS叫左起身讀課文`之後兩堂I.S`今日係班房上`阿SIR今日因為好少野教.所以大多時間都係同我地傾計`放左學.因為我阿哥未做完反思.等埋佢先走`番補習.今日背左I.S3頁.做左份英卷`5點9走.番到屋企沖涼.食野`感謝主祝福左今日呀`>.<~

°×默默在,,*°+你的身後[]▋°°°×.*
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|