今日係星期五.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.就番學啦`今日要帶直姐番學呀`今日天氣真係唔好呀`番到學校.要落操場早會呀`之後番上課室上堂啦`第一堂係兩堂中文`第一堂測聆聽測驗.今次都唔算太難`之後又立刻測單元測驗`今次都OK難啦`數學堂又比功課.今次比左兩樣功課呀`又要做C簿.又要做B簿`小息係咁做功課`L.S.2幫我地溫番習`I.S就講番上次做實驗既結果`之後教左少少新野`食飯.今日出去食果陣落雨呀`我地要帶姐出去.我地買飯盒食`我地同教我地倫理堂既阿SIR一齊食.之後就番左課室`倫理堂.今日又教新野`之後兩堂英文呀`又講番STORY`講左好多野.我地又要答問題.輸左果組要罰野`我果陣嬴左`放左學要留係學校做功課.我地做到4點8先走得`之後番屋企.沖涼.食野`聽日放假啦`今日都OK攰啦`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

+×*|||就像海市蜃樓一樣,從未出現》〞×ㄨ
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|