今日係星期六.琴晚12點訓.今朝起左身好多次.第一次7點3起身.見個天冇落雨.之後小學MISS話今日取消籃球訓練`我地就繼續訓.我好耐都冇試過訓到11點半啦`11點半起身.但係都好似仲好攰咁`之後洗頭.換衫.就出去飲茶啦`好耐都冇同屋企人飲茶啦`今日有6個人飲茶`之後1點7到就番教會.番到去.好少人係到.之後我地就陪左兩個弟兄去食野`食食下.有一個姊妹都黎左`之後我地2點7走`番上教會.我地同一個姐姐.一個弟弟傾野.因為聚會我地要講見證`聚會開始.之後我就左小學果邊個見證.D哥哥姐姐話我講得好好喎`哈哈`都係得主既幫手姐`之後我就番左中學果邊聚會.4點3先完.之後去左小學打波`之後再去球場打.我地一黎就打全場啦`先嬴一場.之後第二場.打打下落雨喎`落得好大.所以我地就走啦`去左SEVEN買野飲.今日星期六.日思樂冰$1一杯喎`!!!`我睇到都O哂`之後就同一個哥哥一齊行番屋企.番到屋企6點9到.沖涼`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

*ε〝 一日內的幸福化為灰燼]×〞||
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|