今日係星期四.琴晚12點2訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日天氣唔係太好呀`行路番學都有毛毛雨`番到學校去左圖書館借英文圖書.因為今日早會要睇英文圖書`之後早會.開始上堂啦`第一堂音樂堂`阿sir播d歌比我地聽.然後又教我地作前奏`佢話前奏係點都得`下堂就作比佢聽`中文堂.今日做功作紙`小息冇咩野做`之後又兩堂英文堂`miss教講果本story`要我地學作者點樣描寫角色既外貌`之後做功課`食飯.今日食車仔麵唷`好耐冇食啦`真係好好食`之後番左學校睇D高年級打籃球.學下野`佢地真係超勁`之後兩堂數學`上上下果陣.我地望出窗外面.唔知點解成果天黑哂.黑得好緊要`我好耐都未見詔咁黑.之後就落出雨啦`之後冇啦啦變得超大雨`我地D同學要close哂d窗`之後電腦堂.又教做動畫.放左學.番補習.今日做左份數學.做左份英文`5點9先走.番到屋企沖涼.食野`今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~~`

*新的一天更愛你多一點□*..]]
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|