今日係星期一.琴晚12點2訓.今朝7點3起身.仲係超攰.想訓多陣.唔想起身呀`之後食野.換衫.就番學啦`今日天氣都OK啦`涼涼地`番到學校.已經見到有D同學著夏季校服啦`今日要落去操場早會.宣佈由今日開始係英文週.唔怪得知今日早會係用英文進行啦`因為平時只有星期三先會用英文`其他既會用中文或普通話`第一堂係L.S.2.又連堂呀`今日真係冇咩精神.但我已經決定左.要比上學期更專心上堂.因為我想下學期再考好D`今日只係教左答題既野`之後數學堂.又比功課我地唷`我地係咁做`但係都有聽書`小息繼續做.之後兩堂英文呀`今日成4堂同見住MISS啦`今日都講緊story.雖然已經講哂本story.但係我地睇下果作者點樣可以寫到一本好既story`食飯.今日唔係食得太飽`之後番學校玩波子棋.今日嬴左呀`之後睇排球`中文堂要我地分組討論問題.放左學番補習.今日溫左L.S.2.做左份數卷.番到屋企.沖涼.食野`今日好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

◆",,|愛上你 我從沒後悔. .."°
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|