今日係星期日.琴晚10點10就訓左啦`好少可都早就訓啦`今朝9點11起身.都仲係好攰.唔想起身.之後換衫.食野.就出門口啦`番教會擘餅唷`行緊番教會既時候.有兩個警察行過.之後叫我地攞身份證比佢地.之後就call上台check.check緊果陣.佢地問左我地好多問題.又問我地去邊呀.之後答佢番教會`之後又問左我地信左主幾耐呀.好多野啦`果個阿sir call上台都冇人應佢.之後佢知道我地趕時間.就冇check啦`我地就繼續番教會.番到教會.擘餅.今日有d攰.唔係太集中到精神`之後就家送聚會.由今日開始.3月份既星期日都會講羅馬書`羅馬書主要講既係神既福音`之後又問我地點可以證明邊個係真神`好多好多野`今日上左寶貴既一課唷`食飯.同弟兄姊妹一齊.真係好開心`今日有一個由日本番黎既姐姐黎左`有成2年幾冇見佢啦`之後番左上教會清潔`之後再同個姐姐玩橋牌.4點去打波啦`今日打得都唔錯呀`射波都ok準`我地打到6點10到就走啦`番到屋企沖涼.感謝主祝福左今日唷`今日好攰呀`>.<~!`

-- 曾幻想你和我 有許多許未來*||★
-●**直到了今天我才明白 有的只是等待*
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|