為何會發生這樣的事?是主給我的考驗嗎?為何屋企人對我這樣?真的哭了.......今日係星期一.琴晚12點訓.今朝6點9起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日既天氣好差.超大霧`去親近主唷`我地同一個姐姐同一個弟弟親近主`首先唱詩.祈禱.再睇聖經`今日睇五餅二魚`7點11就走啦`番學啦`今日要落去操場早會`之後番上課室上堂啦`第一堂班主任堂`又成長課.miss問我地對其他既國家既人有咩感覺`之後又叫我地角色扮演`我地要扮印度人`但係冇時間.第四堂先扮`之後兩堂L.S.1.MISS今日冇番呀`第一堂做討論印度人既長處同對香港社會有咩貢獻.因為出去扮果陣要講`第二堂數學阿SIR黎左代.佢比左功課我地做`小息之後兩堂ART堂.MISS又冇番.而班主任黎左上番`角色扮演.最後由我果組嬴左`之後調位.今次都既好呀`食飯之後去左籃球場睇波`數學堂又教新野`中文教新野.英文冇咩野教`放左學要留係學校測時事題.都唔知識唔識`之後番補習.今日背左L.S.1 3頁.溫埋中文背默`5點9放.番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷`>.<~`

.*..*?___只想永遠留在你身邊.\×`-`"
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|