今日係星期三.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.就番學啦`今日天氣算好左D啦`番到學校.冇咩野做.落左去操場早會`之後番上課室上堂啦`第一堂音樂.証到去音樂室.真係超舒服呀`因為阿SIR開左冷氣.應該都開左好耐`今日教音樂既八度`普通話堂教新一課.消防員.又問我地鍾唔鐘意做消防員.中文堂默書`背默`小息冇野做.之後又兩落英文.又教故事書.今日教到Chap-9.果本書得Chap-10咋`聽日就教哂啦`又係分組比賽答問題`我地今日組組都好勁.最後我地有3組平分.有一組輸1分`3組嬴左`我果組梗係其中一組啦`今日食車仔麵.之後番左art room玩波子棋.4個人玩.最後冇輸嬴`之後兩堂數學`教左好多野.仲比左好多功課`電腦堂.又教點整動畫.真係好悶呀`放左學番教會.今日小組都唔錯呀`既享受到主`5點8先番到屋企`沖涼.食野.感謝主祝福左今日呀`>.<~`

..`當思念一增 愛累積到最深*=)
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|