今日係星期二.琴晚11點就訓啦.但係11點半先訓竹7住.今朝7點3起身.精神都OK.之後食野.換衫.番學啦`今日天氣都係唔係太好`番到學校冇野做.之後早會.第一堂音樂堂`今日講一個音樂家.中1文堂.派番上次測驗既聆聽卷.成績都OK呀`小息冇野做.之後兩堂英文堂.D時間真係過得好慢呀`又玩比賽.我果組今日嬴左呀`哈哈`攞左枝珍寶珠`食飯.今日去左食香港仔魚蛋王.真係好好食呀`.之後番左ART ROOM到玩波子棋.我今日嬴左呀`之後兩堂數學`阿SIR比左功課我地做.但係D數都有D難`做左兩堂先做得哂啦`阿SIR仲比D教育電視我地睇.電腦堂.又教新野`放左學去補習.今日改左4份卷同背左1頁L.S.1書`5點9番到屋企.沖涼.食野`今日都OK攰啦`感謝主祝福左今日唷~~`>.<~`

感覺如不捨得不去承受的極刑
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|