今日係星期一.琴晚成個專題整到12點7.之後訓啦.但係又訓唔著喎`都唔知咩事.尼排成日都訓唔著既`今日6點10起身.之後食野.換衫.就出門口啦!!~`今日天氣都既好呀!!``唔凍唔熱!!`我地去同一個姐姐同一個弟弟親近主唷!!``去到.佢地已經等緊我地啦`之後我地首左一首詩歌.祈禱.就睇聖經啦!!``睇睇下.個弟弟要番學.所以走先!!`得番我地三個係到!!``之後我地講下睇聖經既得著.之後祈禱.我地就走啦!!``番學啦!!``番到去`好快就苛水6左去操場早會.今日果然要檢查頭髮.好彩我剪左姐.如果今日唔檢查既話.我就上去打個阿sir(講笑姐)!!`有好多人捉左出黎呀!!``有一個仲染左啡髮!!~`之後番上去.第一堂音樂堂!!``今日又教新歌呀!!``阿sir話係合唱團練既歌!!`首歌都既好聽.但係太短`中文堂.派卷呀!!~`我竟然肥左呀!!``o哂嘴呀!!~`48分.差兩分.今次係第一科肥`好唔開心呀`英文堂.死期到.默MTR站名唷!!``MISS話默哂所有.但係最後只係默左50個姐!!`仲有D星期四默!!`之後派左本故事書比我地!!`話今個月教尼本.唔洗帶書番學校!!``食飯.今日食車仔麵唷!!``好耐冇食啦`超好食呀!!``真係想食D碗呀!!``之後番左ART ROOM到捉波子棋.近期愛上左玩!!``今日唔夠時間玩.打和!!``兩堂數學.派卷一.68/80!!``都OK啦`可以再好D嫁!!`電腦堂.又派卷!!``今次成班D分都好低呀!!``放左學.去補習.補到6點番屋企.之後食野.沖涼`感謝主祝福左今日唷!``>.<~~`

別說這個世界有因果
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|