今日係星期日.琴晚12點半訓.今朝9點9起身.之後就食野.換衫.番教會啦!!``番到教會擘餅!!``今日都好攰呀!!``唱左三首詩歌先企起身!!``企起身真係唔同D嫁!!```擘餅之後就家族聚會.我地首先玩左遊戲先.玩"猜猜我是誰"全部都係我地家族既人黎嫁!!``佢比左一張我超耐以前既相我地估.我睇到都唔想睇呀!!``因為以前真係....!!!``之後唱一首詩歌.祈禱.就聚會啦!!~``今日係講使徒行傳入面既一個人.叫掃羅!!```佢信左主之後好大既改變.我地係佢身上有好多野學呀!!`之後去左食飯.今日食得都OK飽呀!!~``之後番左教會.今日到我地家族清潔唷!!``但係唔係好多野要清楚!!``之後我揾左個姐姐同我剪頭髮!!`我剪果陣.好多人黎睇住呀!!!``今次剪得好好呀!!``唔算短!!~`之後去左打左陣波!!~`3打3.我冇帶波衫.因為冇諗住打.著住長袖衫褲打.今日唔知點解又超曬喎~~`令到我超級熱呀!!``今日都打得唔錯呀!!`打到5點我自己就番屋企啦!!`因為要溫書唷!!!``番到屋企沖涼.食野.就開始溫習啦!!``我星期五晚已經溫左DMTR站嫁啦!!``今日都仲有好多要溫!!~~`我溫到7點就溫好哂啦!!``真係好開心呀!!~`我一陣間都要再溫呀!!~`要記熟d!!~``感謝主祝福左今日呀!!```隻左腳好番d啦.但係都仲痛唷!!``>.<!`

無限個凌晨要自己置身黑暗角落的我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|