今日係星期三.琴晚12點2訓.今朝7點2起身.今日訓得好好呀!!``之後食野.換衫.就番學啦!!``今日天氣都唔凍.有D暖~~`番到學校.好熱呀!!`落左去操場早會.之後就番上課室.第一堂電腦堂.教做動畫.有大半班唔識答阿SIR問題.阿SIR就好嬲.叫全班起身!!``中文堂.睇番我地份專題.MISS話仲可以繼續改D資料!!``音樂堂唱番上堂學果首歌"TAKE THESE WINGS".教埋未教既部分.小息.今日係ENGLISH SPERKING DAY.要向三位老師用英文對話呀!!`小息我揾左兩個!~`數學堂.阿SIR叫我地出黑板做數.L.S.1堂.MISS冇番.有一個代課MISS.第一次見佢.代MISS上堂`食飯.今日食車仔麵.好好食呀`之後番左ART ROOM玩波子棋.今日都係分唔到勝負呀`英文堂.同我地對番琴日既功課`I.S堂.今日唔知點解調位呀`我都調到好位`今日做左兩個實驗呀`放左學.番教會.今日係第二個姐姐黎同我地小組呀`5點10就走啦`番到屋企.食野.沖涼`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

無盡折磨 愛你換來甚麼
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|