今日係星期六.琴晚1點先訓.今朝8點8起身.之後食野.換衫.出去門口啦`今日家長日呀`但係我要去"AFS國際文化節".所以唔洗見MISS`番到學校.上左去班房門口`之後就集合.搭小型旅遊巴出發啦`去沙田培英中學`去到.果到超大呀`起碼大我間學校3倍`首先.我地影左張集體相先.之後就出發去玩啦`我地上左好多個班房玩.每一個班房都係唔同既國家.有D國家超多人玩.我玩唔到唷`玩單止玩.仲可以認識到每個國家既文化`但係今次要用英文溝通`今次真係好好玩唷`玩得好激`玩到1點.我地就走啦`下年都好想再參加`我地搭巴士番屋企.之後整D野.就出門口啦`去樂富地鐵站等一個姊姊.一個弟兄`去到.果個姊妹已經黎左啦`我地傾左好多野`等左半個鐘.果弟兄黎啦`我餓到阿媽都唔認得`之後去食野.好多謝果個姊妹請我食野呀`但係真係好貴呀`之後我地上樂富山親近主`今日太少時間親近主咋`之後打波`8點先番到屋企.沖涼.食飯`今日好攰呀`但係好開心呀`感謝主祝福左今日呀`>.<`

__;,互相了解的愛 會走到很美很久的以後|']
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|