今日係星期二.琴晚12點2訓.不過都係好耐先訓得著.今朝7點3起身.之後食野.換衫.就番學啦`今朝天氣都好左D啦`番到學校.冇咩野做.今日唔洗落去早會.今日宗教小組派左本<<祥仔特刊>>比我地.內容係講一個叫祥仔既人.佢好細過已經有玻璃骨症.但係佢都好積極面對生命`我地學校既同學.老師訪問佢之後.就作左D文.尼本書就係同學既作文`第一堂.L.S.2堂.連堂唷.今日講埋上次未對既問題.之後教新野.唔知點解L.S.2堂D時間過得好慢`數學堂對番功課答案`小息.本身想買野食.但係遲放.所以冇買到.真係好肚餓呀`之後兩堂英文堂.今日見到MISS4堂呀`今日兩堂同我地對番答案`又教左我地作文技巧`食飯.今日去食新野`都OK好食啦`之後就去左圖書館.上網揾報章.因為L.S.2要我地每逄Day1要我地交一份剪報`聽日就係Day1啦`倫理堂又同我地講果本<<祥仔特刊>>.之後兩堂中文.今日要作文唷`要作詠文抒情`放左學留左係學校.祥仔黎左我地學校.幫果本書簽名.我落左去睇.但係我冇比佢簽`做功課.今日唔知點解d功課點做都做唔完咁.做到5點先走.番到屋企5點4.沖涼.食野.今日好攰呀`聽日英文有Unit test呀`要比心機溫先得`感謝主祝福左今日唷`>.<!``

`'|..◆你不會瞭解 不會明白我的悲傷 我的絕望★!||!``
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|