今日係星期日.琴晚12點訓.但係成1點都未訓得著.今朝9點9起身.之後食野.換衫.就出門口啦`番教會擘餅唷`今日有一個弟兄由牛頭角教會轉過黎唷`佢打波好叻嫁`今日擘餅都好享受唷`之後就家族聚會.今日見到一個好少番既姊妹唷`今日聚會講羅馬書.講點解d人會感覺唔到神既愛.係因為佢地犯罪.罪使佢地與神隔絕`犯罪既下場就係會落地獄`果到有不滅既火同不死既蟲`所以要信主先可以上天堂`之後就買野食番上教會食.我地就歡迎果位弟兄黎到我地家族.我地送左件波衫比佢`之後我地玩橋牌.3點4就去打波啦`今日 打波打得唔錯呀`射波都好準呀`我地打到7點1就番到屋企啦`番到屋企沖涼.溫書`今日都既開心呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

!〝不懂.°..如何習慣*×±"
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|