今日係星期三.琴晚11點9訓.今朝7點2起身.之後食野.換衫.就番學啦`今日既天氣好好呀`有D熱啦`番到學校.就落操場早會啦`之後上番班房上堂啦`今日係DAY6.又係我最唔想上既一日`第一堂L.S.2連堂.MISS今日講番上堂既野先.之後比段片我地睇.之後就教我地野啦`時間真係過得好慢呀`好耐先完尼兩堂`數學堂就比功課我地做`小息我係到做功課.之後連堂英文.今日又教書.英文堂.有一個同學串MISS.之後比MISS罵.佢成日都串MISS`MISS今日忍唔住.就罵佢啦`食飯.今日食得都好飽呀`之後番左ART ROOM到玩棋.倫理堂講番上次D野.中文堂就同我地答番作業.之後做工作紙`放左學番補習.今日背L.S.1`番到屋企沖涼..食野.睇NBA360`今日OK攰啦`感謝主祝福左今日唷`>.<~``

.''◆我的付出 永遠比你更慷慨**
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|