今日係星期六.琴晚1點3先訓.今朝11點2起身.唔洗番小學教波呀`之後就整野啦`12點先出門口`之後去左陪屋企人飲茶`我真係超耐冇飲茶啦`食左都OK多野`之後落左去教會比左D野一個姐姐.就走啦`我地搭小巴到樂富地鐵站`去到果陣有一個哥哥同姐姐係到.之後等多一個弟弟.就去食野啦`我地去左五十嵐到食野`我地等到2點先去食.因為下午茶`我就叫左個西多士食`都既好食呀`之後等多兩個姐姐同容鉅食野.食完我地就去左親近主.我地去左一個公園到親近主.首先唱詩歌先.今日唱詩歌都唔同d既.享受多`左`之後就睇聖經啦`今日睇以賽亞書.講到主會黎為我地釘十字架`睇到我好感動呀`聽到弟兄姊妹既相交.真係令我玫加享受同投入之後祈禱.就完啦`之後我地換衫打波`今日都好準呀`好多謝一位姐姐請我地食野呀`我地打到7點就走啦`番到屋企沖涼.睇聖經`一陣間仲要溫書唷`今日都ok攰啦`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

*+從黑暗中驚醒 人被孤單淹沒~。.°E
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|