今日係星期五.琴晚12點訓.今朝6點10起身.之後食野.換衫.就出門口啦`一落到樓下.就要開姐啦`今日都好大雨呀`之後我地去左親近主.今日有兩個哥哥同一個姐姐黎左.我地首先唱首詩歌先.之後祈禱.就睇聖經啦`今日都有得著唷.我要更加對主有信心!!`番學.今日唔洗落去早會呀.第一堂成長課.今日miss同我地玩左個遊戲.第二堂L.S.1.連堂`今日教同上堂差唔多既野`小息冇咩野做.美術堂.今日做密鋪`食飯.今日食得都OK飽啦`之後番左學校溫書.因為今日英文UNIT TEST`數學堂教左少少新野啦`之後兩堂都唔洗上.落左HALL到.聽F.3歷史科話劇`都好好睇呀`放左學UNIT TEST啦`但係比想像之中易超多.根本唔洗溫都會識.MISS都話超易`之後留左係學校都做功課`今日5點2先走`番到屋企沖涼.食野.,之後鬼仔同我地補英文`今晚學警大結局呀`好緊張呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

.. .,◆*回家路上不再是 兩個人. ..
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|