今日係星期一.琴晚12點訓.但係點訓都訓唔著.諗左好多野`差唔多成1點幾先訓得到`今朝7點5起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日天氣唔係既好呀`好熱呀`行都番學校出左少少汗`今日要落操場早會.之後上番課室上堂啦`今日開冷氣啦`好舒服呀`第一堂音樂`今日又教樂理`普通話堂.揾左6個同學出黎講迷語`有D好好笑`中文堂冇咩野做.小息就係課室溫英默`兩堂英文.第一堂英文.今次好有信心呀`星期三又默書啦`之後對功作紙`星期五有UNIT TEST`聽日又有一個TEST`今個星期真係多野做呀`MISS有比左好多功課我地做喎`今日食麵.之後番左ART ROOM玩五子棋`數學堂.今日有超多功課呀`阿SIR比左好多功課`電腦堂.今日又教動畫`由今個星期開始.到測驗週.兩個星期.我地要留係學校成4點3先走得`我地做完`之後我本身都要留係學校.我就繼續做功課`D功課好似點做都做唔完咁`做到5點半先走得`番到屋企5點9.食野.沖涼`今日都OK攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

-`"[▉*°,失去也許是種試探 愛過難免孤單▁▁*]
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|