今日係星期六.琴晚11點3就訓啦`因為真係太攰啦`今朝8點1起身.之後換衫.食野.就出門口啦`今日只得我番何小教波咋`番到去.今日有新既同學黎左呀`上星期入黎既`阿sir話叫我以後教波果陣要嚴d`首先教女仔.之後再教男仔`今日射波都既準呀`成12點7先番到屋企.之後沖涼.執好野.就出門口啦`番到教會.就同d弟兄姊妹一齊食飯`真係為好肚餓呀`我地食到2點3就走啦`番上教會.玩左一陣.就開始聚會啦`今日講主既聯合`今日都好享受呀`之後番何小玩.之後再去打波`今日好少哥哥去打呀`我打到7點就走啦`番到屋企7點3.沖涼`依家好肚餓呀`仲超攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

|/\!°◆掩不住我傷悲 交差著甜苦的淚*...,,
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|