今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後整野.食野.換衫.就出門口啦`今日天氣都唔錯啦`不過好大風呀`番到學校.冇咩野做`之後就早會啦`今日都唔洗落操場早會呀`之後就開始上堂啦`音樂堂.今日阿SIR比左首"囍帖街"我地聽`要我地聽出前奏.間奏咁啦`之後同我地講下一堂測驗`要我地為一首歌作前奏果D`普通話堂.要我地討論大果之後我地會做D咩`MISS冇啦啦揀左我出去講`哈哈`中文堂教左少少書`之後又兩堂英文啦`今日派番上次既UNIT TEST先`我攞25/27`全班第二高`之後同我地對番作業.再做LISTENING`食飯.今日食得好飽呀`之後去左卜場`再番去學校`今日午息又發生左D事啦`又係我果班有同學打第二班既同學`事情好複習`數學堂.測驗.今次好容易呀`書都冇溫過都識做`電腦堂又教新野`放左學留左學校做功課先.之後再彩排聽日英文早會做既話劇`4點7先走`之後去左補習.今日做左一份數.改左3份卷.就番屋企啦`番到屋企.沖涼.食野`今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

* /` °"·葉子的離開,是因為風的追求,還是樹的不挽留!?,]|
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|