今日係星期三.琴晚11點9訓.今朝7點1起身.之後就整野.食野.換衫.就出門口啦`今日天氣好好呀`番到學校7點9啦`之後就上左班房啦`今日到我地2A班做匯報啦`我地就係班房練習多一次.就做啦`今日係英文早會`第一班係我地做先`我覺得都做得好好啦`之後到2B班做`我地睇埋先走`之後就番上班房啦`開始上堂啦`第一堂中文堂.連堂呀`今日MISS同我地分組.測驗之後又有一個匯報要做呀`之後同我地講書.之後再做作業`數學堂出左黑板做數`小息又係到做功課.L.S.2堂`MISS教我地做一D比較既題目`之後1做一D資料題`真係好難做呀`I.S堂.今日講埋少少書`食飯.今日食車仔麵`之後番左學校坐.之後先上班房做功課`兩堂英文`今日又做LISTENING.之後MISS又要我地作文喎`作完就可以放學`搞到我成5點先走`之後仲要番補習.今日背左I.S. L.S.2.再改左一份數卷`番到屋企沖涼.食野.睇NBA360`今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

◆°*+// 我拿什麼來愛你 幸福需要付出的勇氣`/!!
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|