今日係星期日.琴晚10點9訓.因為真係太攰啦`今朝9點11起身.之後換衫.食野.就出門口啦`番教會擘餅唷`今日我家族有好多可可姐姐宦去左赤柱親迎主.得番7.8個哥哥姐姐係到`今日擘餅超享受唷`仲好感動`之後我地家族聚會.今日我同阿哥帶詩歌`我地係第一次一齊帶`平時都係自己帶`之後祈禱.就睇聖經啦`今日睇彼得三次唔認主.同主係客西馬尼園向天父祈禱`真係睇到我好感動.仲喊左少少出黎`之後就去食飯.今日都食得都OK飽`之後番教會玩橋牌`玩到3點3.我嬴左唷`之後我地就去打波啦`今日首先玩OUT先.之後練下野`之後同左個哥哥傾計`祈禱`先再去打波`今日射波超準呀`HOT HAND`打左兩場全場`差唔多我射親都入`打完之後玩射罰球.我連入左6球`哈哈`真係好開心呀`7點番屋企.沖涼.今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

+|!*|揮揮手 告別那種無言的哀愁*
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|