今日係星期四.琴晚11點8訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫`今日我終於可以著夏季番學啦`真係好開心呀`我鍾意著夏季多個冬季`今日天氣都OK`番到學校.今日唔洗落操場早會.之後就開始上堂啦`第一堂班主任堂`我地逄星期三有英文早會.每一班都要有一個會報`鍾意講都得既`但係一定要用英文講`MISS就我地所有人都要參加`之後我地諗到個題目.就係"2A班係全級有咩係其他班冇"尼個題目好好呀`之後又諗內容`L.S.1堂.連堂.今日教清朝啦`好快就教左好多啦`小息買野食.因為太肚餓啦`ART`今日教密鋪`今日食車仔麵.之後就去左玩棋`數學堂.今日又比功課我地做啦`好難做呀`中文堂.今日MISS冇番.代課MISS就話MISS有野比我地做.我地做完就做功課`英文堂教番琴1 既野`之後比野我地做`放左學.留左學校.做功課.我地成6點先係學校走.番到屋企6點半.食野.沖涼`今日都既攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~~`

█||!,我以為時間能令傷痛痊癒 我以為痛哭就能把你忘記!!*
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|