今日係星期六.琴晚12點2訓.今朝6點7起身.因為今日2A班班會活動-賣旗`所以2A同學都要參加`之後食野.換衫.就出門口啦`今日天氣好好多呀`望到果天藍色的`番到學校.等齊人.我地班有40人.MISS就幫左我地分10組.每組都去唔同地方到賣.又揀左10個人做組長我就係10個組長既其中一個`組長要睇住D組員.賣完旗之後又要揾番齊D組員先走得`我果組就去左彩虹地鐵站出面.砰石天橋底到賣`由8點賣到10點9.果到都好多人呀`賣得都唔錯呀`我所以旗都賣哂呀`哈哈`賣完旗係學校打波`之後再番屋企.沖涼.1點半就同一個哥哥出教會`食野.之後就聚會啦`今日講主既愛`同我地睇主釘十字架既情形`之後生日會.6點鐘先去打波`今日打得唔錯呀`我地打到9點2.打到超攰呀`之後再一齊食野.成11點先番到屋企.沖涼`依家好攰呀`超想訓呀`今日係白色情人節唷`感謝主祝福左今日呀`>.<~`

.. .,◆*回家路上不再是 兩個人. ..=
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|