今日係星期二.琴晚12點訓.今朝6點9就醒左`訓唔到啦`7點2起身.食野.換衫.就番學啦`今日我阿媽叫我帶把姐`我一落到樓下.就開始落雨啦`D雨愈落愈大`番到學校仲大`今日唔洗落操場早會呀`第一堂中文堂.連堂唷`MISS比左段片我地睇.主要來容係講兵馬俑`真係好壯觀呀`睇到我O哂`數學堂派番上星期既小測.我攞89/100.全班第三`都OK啦`小息冇咩野做`L.S.2堂.MISS就攞黎同我地講聽朝英文早會既野.我地打算改題目`但係太遲啦`得番一日時間`但係MISS就已經同我地諗好哂所有野`包括第二個題目.道具點整.要講D咩等等`真係太好啦`I.S堂.講書呀今日.之後買飯盒番AT ROOM到食.之後玩左陣就番左課室啦`倫理堂要寫祈文.太簡單啦`之後兩堂英文.MISS同我地讀課文.我地有好多個錯字呀`放左學.留左係學校講埋聽日既野`4點半先走.番補習.今日係補習社背I.S`5點11先走.番到屋企食野.沖涼`一陣有好多野做呀`又要溫聽日既英默啦`又要預備中文既簡報啦`又要預備聽日既英文早會既野啦`唔知幾時先做完呢?感謝主祝福左今日呀`今日都ok攰啦`>.<~`

_[]*°||偶爾回憶降落 才忽然覺得寂寞∥】"
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|