今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點3起身.今日好攰唷`唔知點解呀`之後食野.換初.就番學啦`今日天氣都既好呀`番到學校.今日唔洗落操場早會唷`第一堂電腦堂.今日教左少少野.但係好簡單咋`之後交堂課`中文堂.同我地對番作業`音樂堂`唱歌.之後又問我地D問題呀`小息就係課室做功課`數學堂.阿SIR今日教新野唷`之後比功課我地做`L.S.1.今日要我地係堂上揾D野`揾到死死下呀`食飯.今日買飯番ART ROOM到食唷`之後玩棋唷`1點3就番左課室.做功課.之後我阿哥就比左一張廢紙比我個FD.叫佢扔左佢.之後佢整成個波形.之後比學長見到.唔知點解個學長話我個FD.我個FD係好串既`之後佢地就係到嘈`之後個學長唔夠我個FD串.就走左啦`哈哈`竟然同我個FD嘈`英文堂`今日又教書啦`I.S堂.今日又教書.又做實驗`放左學.番補習.今日係補習社做功課.之後背左I.S 10頁`5點半番屋企.番到屋企.沖涼.食野.今日真係好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

◆[||"°原諒我已無力再堅強 請你相信實非我所想*
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|