今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日天氣都OK啦`陰陰地`番到學校.今日唔洗落操場早會.第一堂L.S.2堂.首先同我地講番上堂講左D咩.之後同我地對答案`英文堂.今日係ORAL堂`落左去比外籍MISS教`有D悶唷`數學堂.今日教我地做功課`又比功課.小息我地係咁做.之後兩堂PE.第一堂就做SET UP.之後又上去跑圈`今日跑左15個`第二堂就打波`今日只係打左兩場.兩場都嬴唷`入左都好多分`食飯.今日食得超飽唷`加飯果陣果個人比左超大碗我地.我地只好食埋去`之後番學校睇排球比賽.今日係冠軍賽呀`又好睇,又好笑`中文堂.今日派番單元測驗卷`但係MISS有D部分未改.所以比番佢再計分`兩堂I.S`今日又做實驗`放學.成班2A要番課室.班主任叫既`之後先知點解.原因係MISS見到我地班有人過籃球場.因為佢講過唔比我地去.但係都有人去.佢好嬲`我今日諗住補習.最後都冇去.因為太遲啦`留左係學校.做功課.成5點8先走.番到屋企沖涼.食野.今日超攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<``

〝∥離別ㄨ=才○知_道°×失去。○
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|