今日係星期一.琴晚12點訓.但係成1點先訓得著喎`都唔知咩事`今朝7點4起身.之後食野.換衫.就番學啦`今日天氣比琴日好左D啦`番到學校.冇咩野做.係到睇報紙`之後落操場早會`然後番上課室上堂啦`第一堂電腦.阿SIR要我地做一份功課.即堂交唷`我同我阿哥首先交左先`中文堂.默書.默左兩首詩又要課外讀默.睇黎都唔會高分`音樂堂.又教我地歌既前奏`數學堂.又比功課我地做唷`L.S.1.今日教明朝既野.食飯.今日食麵`之後番左學校睇人打波`1點3就番左課室溫書`英文又有野默.今次唔係太有信心咋`好似錯左4個`I.S堂又做實驗.用通做指示劑黎量D野既酸鹼度`我果組又冇人做.所以我就做啦`之後D通用指示劑沾到我兩隻手指.我去洗手.點洗都仲係到.阿SIR話要等幾日先會洗得到`放左學番補習.今日背左L.S.14頁.又改左一份數卷.番到屋企6點11.沖涼.食野.今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<``

×`-`'..你的誓言 那間灰飛湮滅*..*.
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|