今日係星期三.琴晚12點2訓.今朝7點4起身.發覺自己個喉嚨有d痛.之後食野.換衫.就番學啦`今日天氣又好左d啦`番到學校冇咩野做.今日要落操場早會唷`之後番上課室上堂啦`第, 堂係班主任堂.miss首先講左星期六賣旗d野先.因為今次係班會活動`之後上成長課.L.S.1.連堂.第一堂對左作業.之後默書`好簡單.之後MISS即改.即派.100分唷`小息同同學玩扭計骰.好耐冇玩啦`ART堂.又係整紙黏土.今次上埋色`食飯.今日食車仔麵`之後番左學校睇D高F.打排球.真係好好睇`數學堂對番功課`中文堂派好多野.英文堂.Unit Test呀`都唔知話簡單定難啦`放左學番補習.今日唔知點解有好多功課做.今日只係改左5份卷`番到屋企5點11.沖涼.食野.之後睇NBA360`今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

*× 〝始終躲不了 淚眼通紅'''' ]〕
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|