今日係星期二.琴晚12點2訓.今朝7點5先起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日天氣都唔錯呀`番到學校.先發現唔記得帶L.S.2書.要當功課交.所以我當欠交功課.放左學要留堂`真係好後悔呀`唉`今日唔洗落操彭早會.之後睇左一份文章.之後上堂啦`第一堂班主任堂.首先做左一個逄測驗或考試後都會做既"超越自我學業獎勵計劃"又要寫下次測驗既目標`之後就上成長課.今日MISS問左我地好多對父母既睇法.之後又比段片我地睇`之後佢地每人比左張紙我地.番屋企寫一封信比我地既阿媽.老豆`之後兩堂L.S.1堂.今日又教蒙古三次西征.又教明朝`小息冇咩野做.之後兩堂美術.繼續做我地既紙黏土`食飯.今日食咖喱雞飯.之後睇D高F.打波`真係超勁呀`數學堂又比功課.之後聽下書咁.中文堂討論番琴日既野.英文堂同我地睇番D同學既作文`放左學留堂.係果到做哂D功課.岩岩好走得`之後番補習.今日背左4頁L.S.1`6點先番到屋企.之後沖涼.食野.今日都OK攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

﹎°×||Ξ‘承諾一生愛護你σ﹏[]×
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|