今日係星期一.琴晚11點8訓.今朝7點3起身.唔知點解今日好精神喎`之後食野.換衫.番學啦`今日天氣好好呀`我阿哥隻腳琴日打波整傷左.我要睇住佢`同佢一齊慢慢行番學`番到學校.今日要落操場早會唷``之後番上課室上堂啦`第一堂中文.連堂唷`今日同我地對番功課.之後又比功課我地做唷`數學堂.我地出左去黑板做數`之後做功課`小息都係係到做功課`L.S.2堂.今日教新既一個單元唷`I.S堂`今日同我地對番作業`今日食麵`之後番左學校ART室玩五子棋`倫理堂.派新巴二作紙.我地又係咁答問題`美文堂.連堂.今日教番書啦`教完之後又比默書喎`默既野超多呀`都唔知溫唔溫到呀`聽日又有TEST呀`放左學.留左係學校做功課.之後番屋企.食野.沖涼.今日都OK攰啦`感謝主祝福左今日唷`>.<`

`'|..◆你不會瞭解 不會明白我的悲傷 我的絕望★!||!``[!
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|