今日係星期三.琴晚12點訓.今朝6點10起身.之後食野.換衫.就出門口啦`今日番學果陣又落雨啦`又要我開姐`番到學校.就上左班房.我地要傾今朝早會既活動.我就要讀野比MISS聽`之後愈黎愈多人番黎啦`我地就練左一次`包括做戲.講對白`之後早會開始啦`但係校長講今日早會係班房進行`因為落雨`因為如果早會唔洗落操場.我地就唔洗做.之後MISS落左去同校長講.之後MISS話下星期三先做`我地有D唔開心.因為琴晚練左好耐`今日先黎話唔洗做`第一堂電腦.教新野.中文堂講書.音樂堂又講樂埋.L.S.1堂.今日有一個課堂活動.要我地演一個係清朝既漢人`我冇出去做`食飯.今日我個容鉅係我學校附近陸運會.所以我地一齊食飯.之後我地送番佢去運動場.聽日都同佢一齊食唷`之後番學校溫書`英文堂.本身話默書.之後又話TEST`有D唔識呀`都唔知要溫`I.S堂.兩堂都教書呀`放左學就番補習.今日背左5頂L.S.1`番屋企沖涼.食野`今日都攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

◆°'`不夠了解的愛 過不了十字路口\
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|