今日係星期六.琴晚去左旺角打邊爐.成2點8先訓`今朝12點3先起身`一起身就睇到湖人vs火箭`真係好緊張呀`之寢就整野.換衫.就出門口啦`番左教會`番到去.都冇咩弟兄姊妹係到`我地就開左五子棋玩陣先`之後有一個姐姐黎左啦`我地就開始親近主`首先唱詩先.之後祈禱.就睇聖經啦`今日都有得著呀`之1後我地就去食飯啦`餓死啦`食得都ok飽呀`我地今日有好多人一齊食呀`好開心呀`之後番左教會休息左一陣.就開始聚會啦`今日講我地與主聯合.我地係主心中係最寶貴嫁`聚會之後休息左一陣.因為超攰`都未試過番教會係咁攰嫁`係教會都訓得著呀`之後5點2就走啦`番屋企溫習呀`番到屋企.沖涼.就開始溫書啦`星期一測驗啦`第一科測數學`我既強項呀`都唔洗溫好耐呀`我唔知點解對今次測驗好有信心喎`今晚一定要早d訓先得呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~~

__;,互相了解的愛 會走到很美很久的以後|']
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|