今日係星期日.琴晚11點訓.但係訓左好耐都仲未訓得到呀`差唔多成12點半先訓得到`今朝9點3起左身.之後用左陣電腦`就整野.食野.換衫`出門口啦`今日天氣超熱呀`熱到阿媽都唔認得呀`擘餅`今日都根享受呀`尤其係唱一首詩歌`之後就家送聚會啦`今日唔知點解有超多人黎左喎`比平時多左倍幾呀`今日講信主既福樂`信主真係有好多福樂呀`我體會左好多信主既福樂`聚會完我地就去左食飯啦`今日等左好耐先有得食`真係超肚餓呀`食完飯就係教會休息左陣`3點就去打波啦`今日天氣真係超焗呀`天氣令到人想訓咁`冇哂力射波`但係今日都打得OK呀`6點2就番屋企啦`沖涼.食野.就開始溫書啦`數學係最強果科.唔可以衰得`一定要得!!`依家好攰同好肚餓呀`感謝主祝福左今日唷`>.<~~`

我的世界只有你`♥你走了;;我的世界也消失了.!/
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|