今日係星期一.琴晚12點訓.今朝7點4就起身啦`之後整野.食野.換衫.就番學啦`今日天氣唔係太好呀`番學果陣要開姐.但係都係少少雨啦`番到學校.因為今日有雨.所以唔洗落操場早會`之後就開始上堂啦`第一堂L.S.2堂.默英文生字呀`我只係錯左一個`考中+英`我錯既竟然係中文呀`真係O左`之後英文ORAL堂`今日比果阿SIR教`數學堂又教新野啦`負息我地就係到做功課.之後PE堂`唔知點解D天氣好左好多喎`有陽光`真係感謝主呀`今日考試.考籃球.30秒係籃底射波`真係超容易啦`10球就100分`我入左15球`算OK啦`我覺得可以再多D`之後就打全場`阿SIR同我地分組`我果組第一場.入左4分.好似打左10分鐘`4分都係我入.之後第二場打和`今日打得好好呀`之後食飯.食得好飽呀`之後番左學校溫時事題`放左學測呀`中文堂講番上星期五我地匯報既野.我果組好大機會落HALL到匯報`之後兩堂I.S`阿SIR今日冇番.佢比左功課我地做.做12頁呀`O哂`放左學測時事題.都識識地啦`之後留左係學校做功課.5點2先走.番到屋企沖涼.食野.今日都好攰呀.感謝主祝福左今日唷`>.<!`

°☆﹊是什麼讓曾經的依戀 都改變!?
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|